en award

av riot yarn

Jag har fått en award från Stina!
Så roligt. Jag tackar för den fina gesten.
De här utmärkelserna brukar ju cirkulera runt på olika bloggar
så för många är den nog redan gammal.

Med utmärkelsen följer att jag ska:

– Kopiera awarden till min blogg
– Länka till personen som gett mig awarden
– Berätta sju intressanta fakta om mig själv
– Välja sju andra bloggar att ge awarden till
– Länka till deras bloggar
– Lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.

Något intressant (he, he):

1. För några år sedan drömde jag om att bli glasblåsare…

2. …men istället blev jag en bebyggelseantikvarie.

3. Jag följer alldeles för många bloggar. Det är nog ca 200 bloggar. Men jag försöker ”dra ner” på internetkonsumtionen.

4. Min hemstad är Gävle.

5. Jag är en riktig hemmaräv. Trivs bäst med en lång tvserie på dvd och en stickning.

6. Jag föredrar snowboard framför slalomskidor vilket jag tyvärr åker alltför sällan.

7. Vårat badrum är dekorerat med knallrosa plastgirlanger och tavlor efter att jag tröttnat på det tråkiga kaklet.

Jag gillar många bloggar men vill skicka vidare till dessa för att på så sätt tacka för all fin inspiration:
