Utmärkelse

av riot yarn

Tänk vad fin stickbloggvärlden är. Så mycket pepp och inspiration.
Katarina har gett mig en "Liebster blog award". Det gör mig rysligt
glad! Katarina är en fantastiskt duktig stickerska som jag har
följt ett bra tag både på ravelry och bloggen.

Utmärkelsen lyder:
Liebster is German for dearest, beloved or favourite. This award is
bestowed on blogs with less than 200 followers but deserve more
attention. What a great way to support fellow bloggers you admire!
Here are the rules that come with this award:
- Thank your Liebster Blog Award presenter on your blog.
- Link back to the blogger who awarded you.
- Give your top 5 picks for the award.
- Inform your top 5 by leaving a comment on their blog. 
- Post the award on your blog.

Jag tycker inte det är lätt att välja ut fem bloggar och jag har ingen
aning om hur många följare dessa har (förmodligen fler) men här är fem
som jag gillar att läsa:
Sisters in Yarn
För att Gudrun och Gunilla är bra i verkligheten också.
Med nål och tråd
För att jag vill kunna brodera lika snyggt som Elin och tillsvidare
beundrar jag hennes broderi via hennes blogg.
Distantdiying
För en daglig uppdatering av tips och inspiration.
Clara stickar 
För att hon är så positiv att jag blir glad och för att
hennes vantmönster är grymma.
Fröken C 
För att hon kan konsten att spinna, sticka, skriva och fota fint.
